Parkeren

Het aftellen is begonnen tot het Havenvistijn in Oudeschild a.s. zaterdag! Ivm verwachte drukte raden we iedereen aan, als het mogelijk is, op de
fiets naar Oudeschild te komen.

Waar kunt u parkeren in de nabije omgeving van de haven van Oudeschild indien u niet in de gelegenheid bent om met de fiets te komen?

- Op het parkeerterrein aan de IJsdijk, u wandelt zo de dijk over volgt de kade richting de CIV en loopt zo het HavenViStijn op

- Op het parkeerterrein aan de Vlamkast (dit is het terrein bij de Spar, de Oude Vismarkt en EP Voordeelland), u loopt via de Heemskerckstraat zo de dijk over, aan uw linkerkant ziet u direct waar u moet wezen.

- Op het parkeerterrein op het havenhoofd (hier zijn maar beperkte plaatsen beschikbaar dus u heeft meer kans op 1 van bovengenoemde terreinen)

Het openbaar vervoer is ook een goed alternatief. U kunt zich gemakkelijk bij de halte "Museum Kaapskil" af laten zetten. Hier vandaan loopt u namelijk zo de dijk over en bevind zich nagenoeg direct op het HavenVIStijn. Aan uw linkerkant ziet en ruikt u, zodra u de dijk overgaat, direct onze visrokers :)